Spotřebitelské poradenství

Kvalitní bezplatné poradenství

v oblasti spotřebitelské problematiky

V rámci spotřebitelského poradenství Vám pomůžeme

  • s reklamací - vysvětlíme Vám jaké jsou Vaše práva, jak výrobek reklamovat, co dělat v případě kdy prodávající nekomunikuje či odmítá převzít/uznat reklamaci a v neposlední řadě jaké jsou lhůty pro vyřízení reklamace
  • s odstoupením od smluv - kdy lze a nelze odstoupit od smlouvy, za jakých podmínek a jakou formou. Jak postupovat při odstoupení u smluv uzavřených na dálku (online, telefonicky) nebo mimo obvyklé obchodní prostory (u spotřebitele doma nebo na ulici)
  • čemu se raději vyhnout - neuzavírat smlouvy přes telefon, nereagovat na e-mailové nabídky, nezúčastňovat se předváděcích akcí, nedávat z ruky své doklady
  • s dluhovou prevencí - jak se vyvarovat krátkozrakému řešení při splácení závazků (vytloukání klínu klínem), jak postupovat při komplikacích se splácením závazků a kdy raději půjčku vůbec nezvažovat

Doporučení pro Vás

Nikdo nemá právo Vás nutit k nákupu zboží nebo služeb

Buďte obezřetní a nedůvěřujte každému prodejci

Nikdy nedávejte své doklady z ruky a ani k nahlédnutí

Pozorně čtěte všechny smlouvy a nepodléhejte nátlaku

Kontaktujte nás

Podporují nás

logo ministerstva průmyslu
logo moravskoslezsky kraj
logo frýdek-místek
logo ministerstva prace
logo ministerstva spravedlnosti
logo asociace občanských poraden